Nevěřte všemu v reklamách

http://www.erex24.cz/objednat2.php?produkt=gk Reklamy v médiích, propagační letáky ve schránkách. Ano. Všude, denně. Ale v reklamách neuvidíte často to opravdu nejnovější, ale jen to, co někomu už dlouho leží na skladě a potřebuje se toho zbavit. Nevěřte všemu, co vám nějaká rádoby celebrita z obrazovky, či stránek novin tvrdí. Je to pro ni jen kšeft. Sledujte spíše na internetu různé naučné články, alternativní zdroje informací, sledujte diskuse na fórech a dělejte si vlastní názor podle zkušeností skutečných lidí, ne podle tvrzení propagátorů velkých firem.

Všechno něco stojí

A když to nestojí, tak to taky něco stojí, aby to zase stálo tak, jak to stálo, když to ještě stálo. A pokud chcete, aby to stálo nastálo, hledejte pomoc tam, kde se vám jí opravdu dostane. Myslíte si, že jste v dějinách lidstva první, komu selhala erekce? Ale kde! Jen se o tom dřív tak moc nemluvilo. Aspoň v té naší „vyspělé“ civilizaci západního typu.

Ohodnoťte příspěvek

About the author: